چرا عاشق صندلی ناهارخوری مدرن هستیم؟

رضا معارف وند مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

غذاخوری می‌تواند بهترین قسمت خانه باشد اگر میز و صندلی ناهارخوری مدرن و شیک و مناسب برای آن انتخاب کنید. هیچ چیز در فضایی که برای غذاخوری تدارک می‌بینید، تعیین‌کننده‌تر از میز و صندلی آن نیست، حتی خود غذا!

چرا عاشق صندلی ناهارخوری مدرن هستیم؟

غذاخوری مکانی است که هر روز با خانواده در آن جمع می‌شوید، غذا می‌خورید و گپ می‌زنید. احتمالاً برای کسی که دوستش دارید آنجا جشن می‌گیرید و در مناسبت‌های خاص غذای ویژه‌تان را در آن سرو می‌کنید. غذاخوری فضایی است که اگر دلخواهتان باشد، بیشترین لذت را از آن می‌برید. در دلپذیر کردن فضای غذاخوری، نقش صندلی‌ها کمی از باقی اجزا مهم‌تر است. صندلی‌ها در زیبایی و ترکیب دکوراسیون بیشتر اثر می‌گذارند و نقش تعیین‌کننده در میزان راحتی شما دارند.

 

Image

 

یک صندلی ناهارخوری مدرن که اصلی‌ترین جزء فضای غذاخوری شماست باید در درجه اول راحت باشد. صندلی خوش استیل جزئی از فضای دلپذیر غذاخوری شماست که به هیچ عنوان نمی‌توان از راحتی و در عین حال زیبایی آن چشم‌پوشی کرد.
هنگام انتخاب صندلی ناهارخوری مدرن انتخاب‌های فراوانی پیش روی شماست، صندلی فلزی، صندلی چوبی، صندلی پارچه‌ای و… . بگذارید حس شخصی و درکی که از سبک خانه خود دارید، شما را در انتخاب نوع صندلی راهنمایی کند.
صندلی‌‌های مدرن ناهارخوری عموماً راحتی و زیبایی را هم‌زمان به شما هدیه می‌دهند. شاید برای این جمله استثنایی هم پیدا شود ولی زیبایی‌شناسی سبک مدرن، همیشه نگاهی به راحتی هم داشته است.

 

Image

 

اینکه صندلی ناهارخوری مدرن شما با مبل‌های مدرن خانه ست باشند، مزیت‌های خودش را دارد. اما همیشه خودتان را در این قالب‌ ذهنی قرار ندهید که همه چیز باید با هم ست باشد. کمی خارج از قالب‌ها فکر کنید. کافی است ویژگی‌های سبکی خانه را با هم هماهنگ کنید و پالت رنگی خود را درست کنید.
به غیر از در نظر گرفتن سبک کلی دکور خانه، باید به سایز صندلی‌ها هم توجه کنید و ببنید با توجه متراژی که فضای غذاخوری شما دارد، صندلی بزرگ برایش مناسب است یا باید به صندلی ناهارخوری مدرن ولی جمع‌وجور و با جاگیری کمتر فکر کنید.

 

Image

 

اگر فضایی جداگانه برای غذاخوری در خانه ندارید، از فضاهای موجود کمک بگیرید و از آن‌ها استفاده دوگانه کنید. صندلی‌های مدرن غذاخوری پایه‌بلند که برای پیشخوان یا جزیره آشپزخانه طراحی شده‌اند، به شما کمک می‌کنند که یک غذاخوری مدرن برای خود بسازید.

صندلی ناهارخوری مدرن در جای جای خانه

اگر صندلی‌هایی که انتخاب کرده باشید با مبل‌های نشیمن هماهنگ باشد، به راحتی می‌توانید وقتی برای نشستن مهمان‌ها صندلی کم دارید، از صندلی‌های غذاخوری  خود وام بگیرید و فضای نشستن بیشتری ایجاد کنید. 
اگر همیشه به همه صندلی‌های غذاخوری دور میز احتیاج ندارید، می‌توانید یکی از آن‌ها را کنار شومینه بگذارید و با یک پاف کوتاه در مقابلش فضایی دنج و گرم برای زمستان‌ها بسازید.
 اگر در اتاق خواب، فضای کار کوچکی برای خود فراهم کرده‌اید که زمان کوتاه پاسخ دادن به ایمیل‌ها یا کارهایی مثل این را در آن صرف کنید، می‌توانید یکی از صندلی‌های غذاخوری ‌اضافه را به آنجا ببرید.
صندلی ناهارخوری مدرن در خانه برای خودش جا باز می‌کند و با همه فضاها دوست است!

 

مقاله مرتبط: چگونه ناهارخوری را با مبل راحتی مناسب ست کنیم؟

درباره ما
اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی