پاسخ به سوال‌های متداول درباره مبل تخت شو

رضا معارف وند مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

شاید اولین قدم برای یافتن یک مبل تختخواب شو یافتن سایز مناسب برای نیاز شماست. سایز این نوع مبل بر اساس تشک آن دسته‌بندی می‌شود. سایز مبل تختخواب شو می‌تواند به اندازه صندلی یک نفره، دو نفره و کویین باشد.

پاسخ به سوال‌های متداول درباره مبل تخت شو

بهترین برندهای تولیدکننده مبل تختخواب شو کدام‌اند؟

برندهای زیادی در دنیا سال‌هاست که این مبل‌ها را تولید می‌کنند. در میان تولیدات ایرانی مبل تختخواب شو نیلپر جزء برترین برندهاست. اگر تولیدات اداری نیلپر را تجربه کرده‌اید، بد نیست که این را هم امتحان کنید!

 

بهترین تشک برای مبل تختخواب شو کدام است؟

فوم سرد و کلاف و الیافی که به راحتی فرورفتگی پیدا نکنند، انتخاب کنید. اضافه کردن یک تشک راحت وقتی که مبل را باز می‌کنید می‌تواند ایده خوبی باشد و راحتی مبل را برای خواب چند برابر کند. اگر مبل را برای استفاده مهمان آماده می‌کنید، خوب است که روکش تشک و ملافه‌های تمیز استفاده کنید.

 

Image

 

آیا می‌توان از یک مبل تختخواب شو هر روز استفاده کرد؟

برخی از مبل‌های تخت شو برای استفاده در روز و در شب به صورت متداوم ساخته و طراحی شده‌اند .اما بعضی هم نه. اگر مکانیزم باز و بسته شدن آن به‌روز و سریع باشد برای استفاده هر روزه مناسب‌تر خواهد بود. مبلی که هر شب به عنوان تخت استفاده می‌شود باید مقاوم و باکیفیت باشد.

 

مقاله مرتبط: شش نکته برای خرید مبل تختخواب شو

 

چطور یک مبل تخت شو را راحت‌تر کنیم؟

بسیاری از مبل‌های  تخت شوی امروزی بسیار راحت‌تر از چیزی هستند که در گذشته بودند. راحتی و مقاومت، مکانیزم باز و بسته شدن، جنس تشک و پارچه روکش عواملی هستند که راحتی مبل تخت شو را تعیین می‌کنند.

وزن یک کاناپه تخت شو چقدر است؟

بیشتر مبل‌های تخت شو نسبت به همتایان معمولی خود سنگین‌تر هستند چون مکانیزم و ساختار آن‌ها بیشتر فلزی است. وزن یک مبل تخت شو با اندازه معمولی بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم است. بسته به سایز مبل این عدد کمتر یا بیشتر می‌شود.

 

Image

 

کاناپه تخت شو چیست؟

یک کاناپه تخت شو کاناپه‌ای است با توانایی تبدیل شدن به تختخواب و عموماً شامل مکانیسم جمع و باز شدن مبل است و تشک آن به دو حالت در می‌آید، حالت بسته برای نشستن و حالت باز برای خوابیدن.
کیفیت روکش و مواد به کار رفته در مبل تختخواب شو باید از یک کاناپه معمولی بهتر باشد چون قرار است در باز و بسته کردن و خوابیدن و نشستن دوام بیاورد. برخی سایزها کمی از تخت یک نفره بزرگ‌تر است و برای خوابیدن یک نفر بزرگسال کافی و مناسب به نظر می‌رسد و بعضی در حالت بسته کاناپه است و در حالت باز به اندازه یک تخت دو نفره می‌شود. مبل‌های یک‌نفره تختخواب شو جمع‌و‌جورترین راه‌حل برای اضافه کردن یک تختخواب برای مهمان در خانه است.

چه پارچه‌ای برای پوشش مبل تختخواب شو مناسب است؟

می‌توانیم صدها پارچه یا چرم مختلف که با نیازها و ظاهر خانه شما تناسب داشته باشد پیشنهاد کنیم. به این نکات توجه کنید که پارچه یا چرمی که استفاده می‌کنید مقاوم باشد، برای خواب و استراحت مناسب باشد و با سایر مبلمان شما همخوانی داشته باشد.
 

درباره ما
اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی