صندلی اپن؛ برای صبحانه‌ای مدرن

رضا معارف وند مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

در بیشتر خانه‌های امروزی، آشپزخانه‌ها به صورت اپن ساخته می‌شوند و استفاده از صندلی اپن محبوبیت روزافزون یافته است. صندلی‌های اپن انواع مختلفی دارند و صندلی چوبی اپن یکی از محبوب‌ترین انواع آن است، زیرا تقریباً با هر نوع چیدمانی هماهنگ است و هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد.

صندلی اپن؛ برای صبحانه‌ای مدرن

ایده‌هایی برای آشپزخانه

بسیاری از خانه‌ها یک اتاق غذاخوری مجزا ندارند، جایی که شما بتوانید در آن از وعده‌های هرروزه خود با افرادی که برایتان بیشتر از همه مهم هستند، لذت ببرید. اگر آشپزخانه شما فضای کافی را مهیا می‌کند، می‌توانید به سادگی فضای غذاخوری کوچک خود را برپا کنید و آنجا را مثل یک اتاق غذاخوری جمع و جور دکور کنید. اگر خانه متوسطی دارید یا اگر خیلی ساده سبک مدرن را انتخاب کرده‌اید، پیشخوان یا جزیره‌ یا اپن آشپزخانه با چند صندلی اپن کمک می‌کند که به فضای غذاخوری رویایی خود نزدیک شوید.

 

پیشخوان یا بار چوبی

کانتر چوبی و صندلی اپن یک راه‌حل بی‌تاریخ برای همه تم‌های طراحی داخلی است، به خصوص تم مدرن. برای آفریدن محیطی درخشان، یک ست از چوب افرا یا بلوط انتخاب کنید. اگر به عکس، می‌خواهید فضا را تیره‌تر کنید از چوب گردو برای ساختن میز بار استفاده کنید که متراکم و غنی است.
نیمکت‌های ثابت برای این فضا یک اشتباه در طراحی است. ارتفاع پایه‌های چوبی صندلی اپن، اتاق شما را بلند خواهد کرد. توهم بزرگ بودن فضا را بیافرینید. اگر این طراحی کلاسیک خیلی معمولی به نظرتان می‌آید، روی صندلی‌های روکوبی شده حساب کنید. طرح‌ها و الگوهای مختلف پارچه‌ می‌تواند ایده‌های پیشروانه‌تری را به ذهن شما بیاورد.

 

Image

 

میز و صندلی اپن فلزی

هچ متریال دیگری پیدا نمی‌شود که به اندازه فلز خلاصه مدرنیزم در طراحی داخلی باشد. میز بار مرتفع روی روی یک بیس استیل با یک شیشه رومیزی همراه با یک جفت صندلی اپن چرم سیاه خیلی سریع آشپزخانه شما را به یک مکان هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند.
کاربرد این همه متریال متفاوت با هم تضادی ندارد. این تفاوت و تضاد مکمل هم است و فضای داخلی آشپزخانه را کامل می‌کند.برای آشپزخانه‌های مدرن تک رنگ امروزی، یک ست با طیف تیره انتخاب کنید، اما به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید با یک رنگ مخالف و جیغ فضای داخلی آشپزخانه را تکان دهید.


مرمر و گرانیت

این ایده ساده که پیشخوان آشپزخانه را با سنگ مرمر یا گرانیت بپوشانید، چیزی است که آشپزخانه را به فضایی متعادل و تأثیرگذار تبدیل می‌کند. یک میز‌ غذاخوری با ارتفاع زیاد مثل پیشخوان آشپزخانه، اگر با سنگ مرمر یک‌تکه یا گرانیت خاکستری مستطیل یا دایره‌ای شکل پوشانده شود، بسیار بر زیبایی آشپزخانه یا جزیره آشپزخانه می‌افزاید. این متریال به خانه شما فضای کاملاً دلپذیری می‌بخشد. هر دوی میز چوبی و فلزی با طراحی داخلی مدرن همراهی دارند. ولی به یاد داشته باشید که سنگ، سیگنال متفاوتی دارد. مثلاً میز و صندلی اپن با چوب گردو، المان آرامبخشی در فضا محسوب می‌شود. در حالی‌که میز و صندلی کانتر با پایه‌های فلزی تنش و ناآرامی را منتقل می‌کند.
صبحانه وعده سریع و آسانی است که ابزار و ظروف زیادی برای آماده شدن در آشپزخانه نیاز ندارد. بنابراین  به میز بزرگی برای چیدن وسایل هم احتیاج نخواهد داشت. شما می‌توانید به سرعت یک مکان برای وعده‌های سریع و خلوت خود با یک میز کانتر یا جزیره آشپزخانه و تعدادی صندلی‌ اپن مدرن فراهم کنید. این چیدمان مدرن یک نمونه خوب برای سادگی و کارکرد خوب است.
 

درباره ما
اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی