ده گزینه برای کسانی که برای اولین بار لوازم منزل خریداری می‌کنند

رضا معارف وند مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای افرادی که برای اولین بار لوازم منزل می‌خرند، این است که چه لوازمی باید خرید؟ با این اوضاع و احوال بازار در کشور ما، مردم معمولاً می‌خواهند با صرف کمترین هزینه ممکن زندگی خود را در منزل جدید شروع کنند. پس بهتر است فهرستی از مهم‌ترین لوازم منزل و اثاثیه داشته باشند و با ذهنیت قبلی به بازار بروند.

ده گزینه برای کسانی که برای اولین بار لوازم منزل خریداری می‌کنند

۱. تخت‌خوابی که برای یک عمر دوام بیاورد

هر فرد معمولاً یک‌سوم روز خود را به خوابیدن سپری می‌کند. بنابراین، باید یک تخت‌خواب راحت در هر خانه‌ای وجود داشته باشد. در هنگام خرید تخت‌خواب باید به جنس آن توجه کافی داشته باشید، چرا که احتمالاً ده سال یا بیشتر این تخت را خواهید داشت. در انتخاب تخت‌خواب این نکته را به یاد داشته باشید که همیشه گران‌ترین تخت‌خواب لزوماً بهترین تخت‌خواب نیست.

 

Image

 

۲. میزی برای غذا خوردن

اکثر میز‌های ناهارخوری گرد یا مستطیل هستند، اما شما می‌توانید میزی گرد یا مربع شکل که هماهنگ با صندلی‌هاست، بخرید. بهتر است میزی محکم انتخاب کنید و روی آن را با یک رومیزی بلند زیبا بپوشانید.

 

۳. صندلی‌های ناهارخوری کلاسیک

با انتخاب صندلی‌های ناهارخوری می‌توانید رنگ و زیبایی در اتاق ناهارخوری خود ایجاد کنید. اگر صندلی‌های ناهارخوری شما به اندازه کافی راحت باشند، می‌توانید از آن‌ها برای گفت‌وگو با میهمانان بعد از صرف غذا استفاده کنید.

 

Image

 

۴. یک مبل راحتی فوق‌العاده

مبل‌های راحتی شکل‌ها، سبک‌ها، جنس‌ها و قیمت‌های متفاوتی دارند. شما باید بهترین مبل ممکن را خریداری کنید. این مبل‌ها در همه جای خانه، به ویژه در اتاق خواب و کنار تخت‌خواب کاربرد دارند و با استفاده از کوسن‌ها و پارچه‌های رومبلی هماهنگ با رنگ این مبل‌ها، می‌توان نمایی زیبا به گوشه و کنار خانه بخشید.

 

Image

 

۵. یک دراور همه‌کاره

دراورها در حمام برای قرار دادن لوازم حمام، در اتاق خواب‌ها برای قرار دادن لباس‌ها، در اتاق‌های نشیمن برای قرار دادن سی‌دی‌ها، کتاب‌ها و… و در ورودی خانه‌ها برای قرار دادن دستکش‌ها و کلاه‌ها بسیار کاربرد دارند. سعی کنید یک دراور کلاسیک و کاربردی برای منزل خود انتخاب کنید.

 

۶. یک گنجه پرکاربرد

گنجه یکی از پرکاربردترین و در عین حال زیباترین لوازمی است که می‌توانید برای خانه خود تهیه کنید. در گنجه می‌توانید لباس‌هایی که بیشترین استفاده را دارند، لوازم خرید و… را قرار دهید.

 

۷. میز عسلی

با استفاده از میزهای عسلی می‌توان از فضاهای اطراف مبل‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده کرد. این میزها در اتاق خواب نیز بسیار کاربردی خواهند بود. میزهای عسلی که قسمت بالایی آن‌ها از جنس چوب، فلز یا شیشه است، بیشترین زیبایی را در چیدمان منزل شما خواهند داشت.

 

مقاله مرتبط: چهار نکته که باید زمان خریداری مبلمان به خاطر داشته باشید

 

۸. کاناپه‌های بی‌دسته و بدون پشتی یا چهارپایه‌ها

کاناپه‌های بی‌دسته و بدون پشتی معمولاً مانند چهارپایه‌ یا نیمکت عمل می‌کنند. از این کاناپه‌ها اگر کوتاه‌تر باشند، برای استراحت پا یا به عنوان میز جلومبلی می‌توان استفاده کرد.

 

۹. روشنایی و چراغ‌ها

معمولاً در خانه‌های کوچک مشکل کمبود نور وجود دارد. با استفاده از چراغ‌های سقفی و رومیزی می‌توان این مشکل را به راحتی برطرف کرد.

 

۱۰. تخت‌خواب میهمان

برای خوابیدن میهمانان در خانه شما می‌توان از مبل‌های راحتی یا مبل‌های تخت‌خواب‌شو استفاده و با بالش‌هایی نرم از راحتی آن‌ها اطمینان پیدا کرد.
 

درباره ما
اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی