نکاتی درباره خرید مبل راحتی از جشنواره تخفیف مبل

رضا معارف وند مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

هر از گاهی در شهرهای بزرگ کشور جشنواره‌های فروش انواع لوازم خانه برگزار می‌شود که به علت تخفیف‌های خوب محصولات ارائه شده در آن‌ها، طرفداران بسیاری دارد. از جمله این جشنواره‌ها جشنواره تخفیف مبل است که هر سال در تهران هم برپا و استقبال شدیدی از آن می‌شود.

نکاتی درباره خرید مبل راحتی از جشنواره تخفیف مبل

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند مبلمان خود را از جشنواره تخفیف مبل بخرند چون هم قیمت‌ها مناسب است و هم تولیدکننده‌ها و فروشنده‌های مختلف از سراسر کشور همه در یک جا جمع می‌شوند. بنابراین تنوع محصولات زیاد است و امکان انتخاب‌ها بیشتر.
اما برای خرید مبل راحتی از جشنواره تخفیف مبل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

نیازتان را برآورده کند

اولین نکته‌ای که باید در خرید مبل راحتی در نظر بگیرید این است که آیا نیازتان را برآورده می‌کند یا نه. مثلاً آیا برای چند ساعت نشستن و استراحت در اتاق نشیمن به اندازه کافی راحت است، یا به تعداد افرادی که در این اتاق دور هم جمع می‌شوند هست یا نه. این موضوع که نوع و اندازه و دیگر ویژگی‌های مبل راحتی‌تان متناسب با سبک زندگی شما باشد نکته بسیار مهمی است.

 

به اندازه فضایتان باشد

یکی‌دو سانتی‌متر در ابعاد خانه شاید رقم ناچیزی به نظر برسد. ولی همین رقم کوچک، وقتی مبلی را می‌خرید و به دلیل همان یکی دو سانت در فضایتان جا نمی‌شود، اهمیت خود را نشان می‌دهد. پس همیشه پیش از خرید جای مبل‌ها را دقیقاً مشخص و اندازه‌گیری کنید.


راحت باشد

مبل راحتی همان‌طور که از اسمش برمی‌آید باید راحت باشد. ما خیلی وقت‌ها در خرید مبلمان بیشتر به ظاهر مبل توجه می‌کنیم، اما درباره مبل راحتی باید راحت بودن را در درجه اول اهمیت قرار دهیم. پس قبل از خرید مبل راحتی از جشنواره تخفیف مبل، حتماً روی آن بنشینید و میزان راحتی‌اش را چک کنید.

 

Image


بادوام باشد

موقع خرید مبل حتماً به اسکلت یا چارچوب آن دقت کنید که فاکتوری اساسی در استحکام مبل و همچنین راحتی آن است. به خاطر داشته باشید اسکلت مبل از چوب سخت باشد تا بخش‌های اتصالات دوام بیشتری داشته باشد. این مسئله عمر طولانی مبل شما را تضمین خواهد کرد. به علاوه استفاده از فوم فشرده در تشک‌ها برای راحتی و دوام بیشتر توصیه می‌شود. شاید با دیدن ظاهر مبل تشخیص جنس مواد استفاده شده در آن مشکل باشد، بنابراین خجالت نکشید و این سوالات را از فروشنده بپرسید.

 

پارچه مبل متناسب با سبک زندگی شما باشد

 اگر حیوان خانگی دارید که چنگ می‌زند و روی مبل هم رفت و آمد دارد، حتماً پارچه‌ای را برای مبلتان انتخاب کنید که نخ‌کش نشود. معمولاً برای این افراد پیشنهاد می‌شود کلاً قید پارچه‌های بافته‌شده را بزنند و مستقیما به سراغ جنس‌هایی مثل مخمل بروند. ضمناً اگر قرار است زیاد از مبلتان استفاده کنید و مثلاً روی آن غذا بخورید، احتمالاً خیلی زود کثیف شود. اما یادتان باشد مبلمان خوب، یک سرمایه‌گذاری است و باید از آن مراقبت کرد.
پس بهتر است به محض خرید و تحویل آن در خانه، برایش روکش‌ بدوزید تا کثیف نشود و عمر بیشتری داشته باشد. به ویژه اینکه این روزها روکش‌های خوب و زیبایی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در بازار پیدا می‌شود.
 

درباره ما
اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی