چه نوع مدل‌هایی از سرویس خواب نزد مردم محبوب‌اند؟

رضا معارف وند مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا این است که از میان چیزی بخواهید، انتخابی بکنید. برای همین مدل‌های محبوب سرویس خواب را برایتان آماده کرده‌ایم که کارتان در انتخاب، به مراتب، ساده‌تر شود. شاید با شناختن مدل‌های محبوب سرویس خواب بتوانید به درستی انتخاب کنید و آن چیزی را بخرید که دنبالش هستید. خصوصاً وقتی به خاطر کرونا نمی‌خواهید از خانه خارج شوید و ترجیح می‌دهید از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید.

چه نوع مدل‌هایی از سرویس خواب نزد مردم محبوب‌اند؟

مدل‌های محبوب سرویس خواب | الهام گرفته شده از فرهنگ اسکاندیناوی

در این مدل‌ها چیزی که بیش از هر چیزی چشم‌نواز است و آن را به مدلی حیرت‌انگیز و محبوب بدل می‌کند، طرح راه‌راه سرویس خواب‌هایی است که الهام گرفته شده از طبیعت اسکاندیناوی است. به جای این که از ملحفه‌های کاملاً فشرده‌شده استفاده شود، از ملحفه‌هایی پهن و رها و در عین حال سبک در طراحی این مدل بهره گرفته شده است و بالش‌های آن هیچ تناسبی با پتو ندارد و در عین حال بافتی طبیعی و نرم مثل پشم، پنبه و ترمه در آن به کار گرفته شده است. چه چیزی از این بهتر؟

 

Image

 

مدل‌های محبوب سرویس خواب | فردیت بوهمی

یکی از مدل‌های محبوب سرویس خواب، مدلی است کاملاً عامه‌پسند و در عین حال منحصربه‌فرد که به طور خاص برای ایجاد فضایی آرام و مناسب برای استراحت طراحی شده است. طرح‌ها، بافت‌ها و سبک‌های مختلف را باهم ترکیب کرده تا چنین مدلی به وجود بیاید و درست متناسب با نیاز شما باشد. تقریباً میان همه اجزای سرویس خواب از بالش گرفته تا ملحفه، پتو و روتختی تناسبی وجود دارد که کار شما را در طراحی و چیدمان اتاقتان نیز ساده می‌کند.

 

مدل‌های محبوب سرویس خواب | سیاه و سفید

درحالی‌که این روزها احتمالاً چشممان مدام دنبال طرح و ترندهایی است که پر از رنگ است، مدل سیاه و سفید کلاسیک هرگز از مد نمی‌افتد. یکی از مدل‌های محبوب سرویس خواب در میان افراد در سال 2020، استفاده از الگوهای سیاه و سفید در سرویس خواب است. از اکسسوری¬هایی با رنگ خنثی در کنار این مدل سرویس خواب استفاده کنید تا همه چیز زیبا و آرام و در عین حال متناسب به نظر برسید و ظاهری چشم‌نواز پیدا کند. اگر به دنبال این هستید که کمی روح وارد اتاقتان کنید، بد نیست از یکی رنگ برجسته هم در کنار این دو رنگ، بهره ببرید.

 

Image


مدل‌های محبوب سرویس خواب | بافت زیبا

یکی دیگر از محبوب‌ترین ترندهای سرویس خواب در میان مردم شامل بافت می‌شود. پارچه‌های مخلوط یا منگوله‌دار یا پارچه‌هایی که رویشان کار شده است، می‌توانند بدون این که رنگ یا طرح خاصی داشته باشند، به اتاقتان شخصیت بدهند. می‌توانید دنبال پارچه‌هایی از جنس مخمل، پر، خز مصنوعی یا بافتنی بزرگ باشید که در ساختن این حس و حالی که دنبالش هستید، کمکتان کند.

 

مدل‌های محبوب سرویس خواب | کتان سبک

کتان سبک هم باز مثل چند سال گذشته یکی از ترندهای مهم در میان سرویس خواب می‌باشد. الیاف طبیعی مثل کتان و پنبه معمولاً بهترین گزینه برای فصول گرم به‌حساب می‌آیند و مناسب فصول سرد هم هستند. شما هرگز بعد از خرید سرویس خواب کتان، پشیمان نخواهید شد. نه قرار است عمر آن با شستشو کم شود و نه قرار است از مد بیفتد که نگران این باشید که سال بعد قرار است هزینه مجدد بکنید. سال‌ها می‌توانید از این سرویس خواب استفاده کنید و همه چیز هم روبه‌راه خواهد بود.

 

Image

 

مدل‌های محبوب سرویس خواب | مدلی ساحلی

اگر از چوب سبک یا مبلمان حصیری در اتاق‌خوابتان استفاده می‌کنید، می‌توانید به دنبال ظاهری ساحلی برای اتاق‌خوابتان باشید. سرویس خواب ساحلی هم سبک است و هم خنک و جنس همه چیز از کتان یا پنبه خواهد بود. رنگ‌هایی مثل آبی یا برنزی می‌تواند بسیار مناسب باشد تا آن فضا و حس و حالی که می‌خواهید را به اتاق‌خوابتان اضافه کند. همچنین می‌توانید چیزهایی به اتاق‌خوابتان اضافه کنید که بیش از پیش، فضایی مثل کنار ساحل را ایجاد کند. مثلاً از صدف یا ستاره دریایی دکوری استفاده کنید. همچنین می‌توانید طرح‌هایی برای بالش و روتختی انتخاب کنید که در جهت فضایی است که می‌خواهید ساخته شود.

 

مدل‌های محبوب سرویس خواب | ظاهری قدیمی و زیبا

یکی دیگر از مدل‌های محبوب سرویس خواب نزد مردم، درست مثل یک فنجان چای است که شما از مادربزرگتان می‌گیرید. این مدل فضایی درست مثل خانه مادربزرگ برایتان می‌سازد که هم گرم است و هم نرم و در عین حال برای استراحت، فوق‌العاده است. اما قرار نیست اتاقتان به جایی غیرقابل سکونت تبدیل شود. دکوری قدیمی را با نگاهی زنانه ترکیب کنید و آن وقت به اتاق‌خوابی می‌رسید بسیار زیبا. سعی کنید از پتوی گل‌دار استفاده کنید و کلی بالش روی تختتان بگذارید. همچنین می‌توانید از روتختی‌هایی استفاده کنید که پف‌دار هستند چرا که در این ترکیب بسیار خوشایند و زیبا به نظر خواهند رسید.

 

Image


مدل‌های محبوب سرویس خواب | ظاهری مینیمال، راحتی تا کمال!

اگر دنبال سادگی و راحتی توأمان هستید، این مدل سرویس  خواب، مناسب شماست. بالش به حد نیازتان و محصولاتی که تنها اگر استفاده‌شان می‌کنید را در سرویس خوابتان بگذارید. همه چیز اینجا ساده و یکدست است و در عین حال بیشترشان دارای خطوطی برجسته هستند و رنگ‌هایی یکپارچه دارند. یک پتوی ساده برای ایجاد این سرویس خواب، کافی است. همه چیز باید در ساده‌ترین شکلش باشد تا آن راحتی و آرامشی که دنبالش هستید را به شما بدهد. فقط حواستان به این نکته باشد که اگر خواستید رنگی اضافه کنید، تنها یک یا دو رنگ کافی است و اگر شلوغش کنید از آن چیزی که دنبالش بودید، دور خواهید شد.
 

درباره ما
اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی