راهنمای خرید انواع مبلمان از برندهای برتر مبل ایرانی

رضا معارف وند مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

در کشور ما برندهای مبلمان بسیار باکیفیت و معتبری وجود دارند که در این عرصه با هم رقابت می‌کنند. اگر در آستانه خرید مبلمان هستید و می‌خواهید صفر تا صد مبلمان خانه، از کاناپه و مبل گرفته تا تخت و میز جلومبلی را یکجا بخرید، این یک راهنمای خرید برای تمام قطعات مبلمان است.

راهنمای خرید انواع مبلمان از برندهای برتر مبل ایرانی

در بین تولیدات متنوع برندهای برتر مبل ایرانی، به دنبال نیاز خود باشید

برندهای برتر مبلمان ایرانی در طراحی، تولید و عرضه انواع قطعات مبلمان در حد و اندازه‌های جهانی هستند. تولیدات درجه یک ایرانی این مزیت را دارند که به ذائقه ایرانی نزدیک‌ترند و با سبک زندگی، معماری و اقلیم ایران سازگارتر هستند. همه انواع مبلمان و انواع سبک‌ها را در بین تولیدات برندهای برتر مبل ایرانی خواهید یافت.
قبل از شروع خرید قطعات مختلف مبلمان از بین برندهای برتر مبل ایرانی، لازم است که بدانید بهترین انتخاب‌هایی که با نیازهای شما جور هستند کدام‌اند. هر قطعه مبلمان تولیدی برندهای برتر مبلمان ایرانی ویژگی‌های خاصی دارد که تعیین می‌کند آن قطعه مناسب شماست یا خیر. به این ویژگی‌ها توجه کنید.
قوانین کلی برای خرید هر نوع مبلمانی وجود دارد. گاهی شما باید پارامترهای جزئی‌تری را در نظر گیرید. با این واقعیت روبه‌رو شوید که خرید مبلمان نوعی سرمایه‌گذاری است. اینکه چگونه و چه چیز بخرید که به‌صرفه باشد. در غیر این صورت کار انتخاب مبلمان می‌تواند به کار خسته‌کننده و گیج کننده‌ای تبدیل شود.
اینجا برای آمادگی خرید قطعات مختلف از برندهای برتر مبل ایرانی چند توصیه نوشته‌ایم. قبل از خرید خوب است که نگاهی بیندازید.

 

Image

 

۱. قبل از خرید کاناپه به این نکات توجه کنید

کاناپه یکی از اصلی‌ترین عناصر مبلمان منزل شماست. پس حتماً قبل از خرید آن از برندهای برتر مبل ایرانی خصوصیات آن را مطالعه کنید تا با نیازهای شما منطبق باشد.
کاناپه‌ای که برای اتاق نشیمن مناسب است، شاید برای اتاق پذیرایی شما اصلاً مناسب نباشد. پس اول فکر کنید که چطور قرار است از آن کاناپه استفاده کنید و چه کسی قرار است از آن استفاده کند، خانواده، میهمانان یا بچه‌ها؟ آیا این کاناپه با فضای شما همخوانی دارد؟ آیا با سبک مبلمان خانه تناسب دارد؟ به دنبال کاناپه‌ای باشید که با درک شما هم از سبک شخصی‌تان همخوان باشد. پارچه‌ای که برای کاناپه خود انتخاب می‌کنید تا حدی تعیین‌کننده میزان زیبایی و معرف کاربرد آن خواهد بود.
پیشنهاد ما این است که در آغاز خرید مبلمان، باکیفیت‌تین کاناپه متناسب با بودجه‌تان را تهیه کنید.

 

Image

 

۲. قبل از خرید صندلی میز تحریر به این نکات توجه کنید

برخی برندهای برتر مبل ایرانی مبلمان اداری و صندلی‌های ارگونومیک هم تولید می‌کنند که شرکت مبلمان نیلپر یکی از آن‌هاست. در خانه هم برای میز تحریر فرزندان خود یا میز کار خود به این نوع صندلی‌ها احتیاج دارید. قبل از خرید یک صندلی چرخدار مناسب برای کار پشت میز، باید به دنبال چه چیزهایی باشید؟ برای هر کسی که ساعات پشت‌میزنشینی بسیاری دارد، خرید صندلی مناسب، امری ضروری است.
قبل از خرید یک صندلی کار، چک کنید که پشتی، نشیمن و دسته‌های صندلی قابل تنظیم باشند.  باید امکان تنظیم ارتفاع صندلی وجود داشته باشد تا بتوانید ارتفاعی را که برای شما مناسب است، تنظیم کنید. صندلی باید راحت باشد و به بدن شما اجازه نفس کشیدن بدهد. صندلی باید از ستون فقرات شما حمایت کند و از آسیب‌های احتمالی هنگام نشستن طولانی جلوگیری کند.

 

مقاله مرتبط: چطور مبلمان باکیفیت را تشخیص دهیم؟

 

۳. قبل از خرید صندلی غذاخوری از برندهای برتر مبل ایرانی به این نکات توجه کنید

بسیاری از برندهای برتر مبل ایرانی صندلی‌های غذاخوری مناسب و زیبایی تولید می‌کنند. توجه کنید که از بین آن‌ها چیزی را انتخاب کنید که خصوصیات یک صندلی راحت و استاندارد را داشته باشد. یک صندلی غذاخوری باید هم راحت و هم زیبا باشد. شما نمی‌خواهید که غذا بخورید و میز را فوراً ترک کنید. میز و صندلی غذاخوری جایی است که با خانواده دور آن جمع می‌شوید تا حین غذا خوردن از کنار هم بودن و معاشرت لذت ببرید و شاید وقت زیادی را روی آن صرف کنید.
غیر از آنکه عموماً از میز غذاخوری استفاده‌های دیگری هم می‌کنید مثل کار با لپ‌تاپ یا رسیدگی به تکالیف مدرسه بچه‌ها. حتی گاهی فقط دور میز می‌نشینید و با هم گفت‌و‌گو می‌کنید. انتخاب صندلی غذاخوری به بسیاری فاکتورها بستگی دارد مثل اندازه اتاق، نحوه استفاده، سبک مبلمان خانه و… .

 

Image

 

4. قبل از خرید میز جلومبلی از بین برندهای برتر مبل ایرانی به این نکات توجه کنید

قبل از خرید یک میز جلومبلی از بین تمام برندهای برتر مبل ایرانی باید ازخود بپرسید که چه میزی با نیازهای شما متناسب است. در واقع کاربرد میز جلومبلی برای شما چیست؟ فقط یک میز ساده جلومبلی است یا مثلاً قرار است کمی هم به شما فضای ذخیره وسایل بدهد؟
عموماً میز جلومبلی در نقطه کانونی دکور خانه قرار می‌گیرد. پس زیبایی آن بسیار اهمیت دارد. از آنجا که جنس‌های بسیار متنوعی در ساخت میز جلومبلی به کار می‌رود، هنگام خرید باید جنسی را انتخاب کنید که با نیاز شما سازگار است. به سایز و شکل آن هم باید توجه کنید که متناسب با فضا و سبک چیدمان شما باشد. اگر برای میز جلومبلی جا ندارید، می‌توانید به جایگزین‌های آن فکر کنید.
 

درباره ما
اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی